A LOUIS VUITTON a kalandok háza
A “Series 1” Nicolas Ghesquière első Louis Vuitton-kampánya. A Maison új életet akart lehelni az értékes innovációs programba, és új kifejezésmódot keresett. Egy lazább, ugyanakkor méltó keretbe foglalták a korlátlan képzeletet. A Louis Vuitton egy másik történetet akart létrehozni, mely három világhírű fotográfus, Annie Leibovitz, Juergen Teller és Bruce Weber nyelvén szólal meg.
Ez sokkal több, mint egy egyszerű reklámkampány. A cél az volt, hogy három kortárs, egyedi és személyes látásmód álljon a 2014-2015-ös őszi/téli kollekció mellett.
Stílusgyakorlatként a három kortárs fotográfus megosztotta személyes, nagyon is pontos elképzelését a mai modern divatról, készségesen beleegyezve ebbe az élvezetes, ugyanakkor kockázatos játékba, mellyel egyéni látásmódjukat a kritikusok metsző tekintete elé engedik. Ez az első alkalom, hogy olyan felkérést fogadtak el, amelynek végeredményében munkájuk egy másik nagyszerű fotográfus alkotásán tükröződik majd. Ez a reklámkampány így egy hibrid trilógiává vált, Annie Leibovitz, Juergen Teller és Bruce Weber együttes látomásává.
Mindhárman fotográfusok, művészek, a modern idők kommentátorai, mindannyian hatalmas szabadságot kaptak Nicolas Ghesquière-től, nemcsak arra, hogy kollekcióját újraértelmezzék, de egyúttal a divatról, elsősorban a kortárs divatról alkozott elképzeléseiket is saját jelentéssel ruházzák fel.
A “Series 1” egy csavart labda – a középpontban a képek állnak, melyek példátlan, határok nélküli kifejezési formában gördítik tovább a dolgokat. A “Series 1” egy meghívás a tervező vízióinak, a ruhák és a divatkollekció világába. A divat a vitázás egy formája, ezért a Louis Vuitton a legnagyobb vizuális “gondolkodókat” kérte fel, hogy megosszák látomásukat erről a sokoldalú témáról. Annie Leibovitz, Juergen Teller és Bruce Weber három fotográfiai történetet hozott létre, egy napon, egy időben, nagyon eltérő helyszíneken.
– Bruce Weber Liya Jedebe, Jean Campbell és Kristin Liljergen modelleket kapta lencsevégre Miamiban.
– Juergen Teller kamerája előtt Freja Beha állt modellt a Velencei Giardini della Biennale skandináv pavilonjában.
– Annie Leibovitz Charlotte Gainsburgról készített képeket New Yorkban Ellsworth Kelly, Brice Marden művészek stúdiójában, illetve a Storm King Art Centerben.
Nicolas Ghesquière azt mondja: “Számomra ez egy lehetőség volt arra, hogy a művészcsalád azon tagjait hozzam össze, akiket közel érzek magamhoz. Egy soha nem látott, meglepő történetet szerettem volna kapni ezektől a fotográfusoktól, akiket nagyra tartok, és csodálok. Csak ők tudtak megfelelni ennek a kihívásnak, hogy szembe állítsuk őket egymással, és hogy együttesen megalkossák ezt a történetet, sajátos, erőteljes látásmódjuk segítségével, mely nem tűr meg semmiféle behatárolást. Ki akartam őket mozdítani a komfortzónájukból, abból, amit már tudunk róluk, hogy megmutathassák, mit szeretnének elmondani a világnak és nekem, mit gondolnak napjaink divatjáról.”
A 2014-2015-ös őszi/téli Louis Vuitton reklámkampány a magazinok 2014-es augusztusi számában jelenik meg először világszerte.
További képek és videók: a www.louisvuitton.com honlapon, és a Louis Vuitton Pass alkalmazásban (elérhető az App Store-ban és a Google Play Áruházban, okostelefonokon és tableteken), valamint a Louis Vuitton közösségi felületein.
Íme egy különleges videó Annie Leibovitz és Charlotte Gainsburg fotózásáról:
VM
Forrás: LOUIS VUITTON
Ha tetszett a poszt, gyertek és csatlakozzatok a VoilaMode Facebook oldalához, de természetesen az Instagram-on is követhettek: @voilamode13
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: