…a mosószerre tervezett ruhaköltemények
A neves brit divattervező bemutatja legújabb, az Ariel és Lenor számára tervezett egyedi, mosógépben mosható kollekcióját. Ezzel egy újabb fejezet kezdődött a P&G mosószer üzletága és nemzetközi divattanácsadója, Giles Deacon között, akit a P&G textilápolási innovációi inspiráltak legújabb multiszenzoros kollekciójának megalkotásában.
Az immár másodszor megrendezésre került P&G Future Fabrics esemény keretében Giles Deacon, a P&G nemzetközi divattanácsadója bemutatta legújabb, a Lenor és az Ariel számára tervezett egyedi, mosógépben mosható „Dress for Yes” kollekcióját. Deacon, a P&G mosószer üzletágával közös együttműködésére így emlékezett:
„Az elmúlt egy évben lehetőségem nyílt együttműködni a P&G mosószer üzletágának kiváló szakembereivel és tehetséges kutatóival, akikkel sok időt töltöttem a P&G brüsszeli innovációs központjában. Itt megtapasztalhattam, hogy a P&G legújabb fejlesztései eredményeként hogyan képes az Ariel és a Lenor hosszútávon is megőrizni a ruhák szépségét. Az új kollekcióm elkészítése során a makro-trendeken túl a minden érzékszervre ható anyagok inspiráltak. Tudva, hogy az Ariel és Lenor képes megőrizni és megvédeni ezeket a minden érzékre ható anyagokat, megalkottam azokat a darabokat, ahol ezek a márkák életre kelthetik a szövet valódi és legjobb tulajdonságait. Az Ariel segítségével az élénk színek megőrzésével, a határozott megjelenéssel és a drámai hatás együttesével kelthetünk tartós benyomást, míg a Lenor lehetővé teszi, hogy a ruha viselője egész nap élvezhesse a szövet reggeli frissességét, és magabiztosnak érezhesse magát benne a nap minden pillanatában.”
Franzi Müller, a híres német modell mutatta be Giles Deacon exkluzív, mosógépben mosható kollekcióját a P&G Future Fabrics, berlini eseményén, melyet kizárólag az Arielnek és a Lenornak tervezett.
A rendezvény során a P&G mosószer üzletágának képviselői beszámoltak a legújabb fejlesztésekről, és arról, hogyan találkoznak a minden érzékszervre ható trendek és a ruhák szépségének és hosszú élettartamának megőrzésére tett erőfeszítéseik egy-egy termékben. A vibráló Berlinben megrendezésre kerülő idei P&G Future Fabrics eseményen az Ariel és a Lenor képviseletében a kognitív pszichológia és a divatvilág neves szakértői vettek részt, akik beszámoltak a legújabb kutatások eredményeiről, valamint bemutatták, hogy miképp befolyásolják a tudattalan döntéseink a ruhákkal kapcsolatos érzékelésünket.
A P&G legújabb 3 lépéses textilápolási megközelítésének segítségével meghosszabbítja és megőrzi a ruhák multiszenzoros tulajdonságait
John Turner, a P&G kutatás-fejlesztési vezetője vitaindító előadása során felhívta a figyelmet az emberek és ruháik közötti kapcsolat fontosságára, és körüljárta, vajon miért változik meg az emberek viszonya a ruháikkal, és hogyan módosul azok érzékelése. Turner bemutatta a P&G tudósai által kifejlesztett legújabb 3 lépéses textilápolási megoldást is, amely segítségével a vásárló hosszú távon is megóvhatja és megőrizheti a ruha minden érzékszervre ható tulajdonságait: eredeti formáját, élénk színét, a szövet illatát, szerkezetét és tapintását. Ezek azok a tulajdonságok, melyek mind befolyásolják ruhaválasztásainkat, illetve azok szelektálását.
Turner előadása során arra a kérdésre is választ adott, hogy vajon miért hordjuk az esetek 80%-ában csupán ruháink 20%-át. „Miért nem viseljük a többit? Miért unjuk meg azokat a ruhákat, amiért olyan keményen megdolgoztunk? A P&G a kognitív érzékelés tudományának legújabb kutatásaira alapozva kereste a választ arra, hogy idővel miért változik meg a kapcsolatunk a ruháinkkal. Felhasználva ezeket a kutatási eredményeket, a tudósaink és az új 3 lépéses textilápolási megközelítésünk segítségével újraértelmeztük a textilápolás jelentését a vásárlóink számára.”
A kognitív tudomány találkozása a textilápolás tudományával
Az eseményt a P&G Future Fabrics hivatalos partnere, a neves divattrendek alakulását előrejelző Première Vision divatigazgatója, Sabine Le Chatelier nyitotta meg, aki a textilipar területén történt fejlődésről tartott előadást. Rámutatott, hogy a divat mára a látvány, a tapintás és az illat összhatásaként egy multszenzoros élménnyé alakult át. Előadásában beszámolt a textiltrendek fejlődéséről és a divat innovatív világáról, melyben a képzelet és a technológia keveredése kelti életre a minden érzékszervre ható divatot, ami mosógépben mosható, könnyen kezelhető és egyben fenntartható is.
Ezt követően Dr. Lawrence Rosenblum, a kognitív pszichológia vezető tudósa előadásában részletezte, hogy a multiszenzoros érzékelés milyen nagy hatással van a divattrendekre. Véleménye szerint az elmúlt év perceptuális pszichológiájának kutatásai valóságos „multiszenzoros forradalmat” indítottak el. Feltárta, hogy érzékeink milyen élő kölcsönhatásban vannak egymással, és milyen nagymértékben befolyásolják preferenciáinkat és hangulatunkat. A P&G-vel együttműködő professzor, Dr. Rosenblum bemutatta, hogy az érzékszerveink párbeszéde – amit látunk, érzünk, tapintunk – befolyásolja a köztünk és a ruháink között lévő kapcsolatot, valamint a döntéseinket, hogy mit viseljünk.
Robert van Pappelendam, a P&G mosószer üzletágának európai alelnöke kifejtette:
“Tavaly bejelentettük, hogy a P&G missziója az, hogy átértelmezze, és új szintre emelje a ruhatisztítást és ápolást. Idén, együttműködésben nagyszerű partnereinkkel, ezt a fogadalmat egy még magasabb szintre emeltük: megvizsgáltuk, hogyan segítheti a pszichológia és a kognitív viselkedéstudomány termékfejlesztéseink eredményességét. A P&G mosószer üzletágánál egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk a kognitív viselkedés megértésére, hogy olyan termékeket állítsunk elő, amellyel kielégíthetjük a vásárlóink folyamatosan változó igényeit. Rendkívül izgalmas a folyamat, amely során sikerült igazán felhasználóbarát termékeket előállítanunk. Véleményem szerint ez a siker kulcsa napjainkban.”
Christine
Forrás: pg.com
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: