Szezonvégi leértékelés a Maison Marquise-nél

Most érdemes benézni Tóth Borihoz!

Január elejétől 20-30%-os kedvezménnyel vásárolhatók meg a november elején az Arena Plazában – az első emeleti Leroy Sushi mellett – megnyitott Maison Marquise Popup Store-ban a magyar luxusmárka 2014-es ősz-téli, első ready-to-wear kollekciójának megmaradt ruhadarabjai és kiegészítői.

 

A neves divattervező, Tóth Bori megálmodta kollekció minden egyes modelljére jellemző az egyedi kézművesség, a kis szériás darabszám, a minőségi anyaghasználat és a precíz szabászati megoldások. Az üzletben nem csupán a márka fő szezonális kollekciója érhető el, de megtalálhatók ugyanitt a Tóth Bori és Liptai Claudia által közösen tervezett, a TV2 képernyőjén már nagy sikert aratott Maison Marquise by Liptai Claudia kapszulakollekciók is. Kizárólag itt kapható egyelőre a SkinnySkin intelligens, alakformáló fehérneműmárka is, amely darabok viselésével mindig a legjobb formában érezhetjük magunkat.

Az üzletben az alábbi termékcsoportok érhetők el: nagyestélyik, koktélruhák, blúzok és topok, nadrágok, ceruzaszoknyák, kabátok, bolerók és keppek, clutchok (a márka híres legyező alakú borítéktáskái), karperecek, táskák, övek, alakformáló fehérneműk, iPhone- és iPad-tokok, kendők.

Az üzlet kialakítását a KARE Budapest és a MAXCity Lakberendezési Áruház berendezési tárgyai teszik pazarul elegánssá. A chinoise paravánok és az art déco stílusú, tükörborítású bútordarabok olyan hangulatot kölcsönöznek, amellyel csak kevés pop-up üzlet büszkélkedhet idehaza.

Christine

További információ:

www.maisonmarquise.com

Facebook: Maison Marquise

Instagram: maisonmarquise

Címkék: ,
Tovább a blogra »