A Swarovski felékszerezte a legszebb hajadont a világon

Mesebeli csillogás a mozivásznon és az üzletekben

A Swarovski kristályok a filmvászon megjelenése óta mindig fontos szerepet játszottak Hollywood legemlékezetesebb pillanataiban, hiszen ezek ékesítették a legragyogóbb ikonikus sztárokat és adtak csillogó eleganciát a lélegzetelállító ékszereknek, jelmezeknek, kellékeknek és díszleteknek. A 2015-ös év sem lesz kivétel, március 19-én ugyanis bemutatásra kerül a Disney új, élőszereplős játékfilmje, a Hamupipőke – a filmet a klasszikus tündérmese ihlette és a kristályház ruházta fel csillogó varázslattal.

Ragyogó jelenlét a filmben

A Swarovski összefogott Sandy Powell-lel, az Oscar-díjas jelmeztervezővel: összesen 1,7 millió, finoman metszett Swarovski kristállyal ékesítették a ruhákat, ékszereket, frizurákat és sminkeket. Powell már hosszú ideje dolgozik együtt a Swarovskival, ő tervezte Hamupipőke ikonikus cipellőjét is, amely olyan fontos szerepet játszik a cselekményben. A cipellő tömör kristályból készült, és 221 fényvisszaverő fazetta ékesíti. Ezen egyedi alkotások mellett a Swarovski archívumát is megnyitotta és több, mint 150 tiarát és ékszert bocsátott rendelkezésre a film csúcspontja, a híres báljelenet fényének emeléséhez.

Sandy Powell így nyilatkozott: „Számomra a Swarovski kristály az egyik fő kreatív összetevő, ami fényt, mélységet és színt ad a jelmezeimhez. A Hamupipőke talán a legnagyszerűbb szerelmes mese, a Swarovskival való együttműködés pedig még elbűvölőbbé teszi azáltal, hogy fénybe öltözeti a szereplőket és varázslatosan életre kelti őket.

Tremaine kollekció az Atelier Swarovskinak

Az Atelier Swarovski, melynek különleges ihletésű ékszer- és kiegészítő-kínálatát a világ legkiválóbb tervező tehetségei alkotják meg, nyilvánosságra hozza lenyűgöző, új együttműködését a Hamupipőke jelmeztervezőjével, Sandy Powell-lel. A Cate Blancehtt által alakított gonosz mostoha, Lady Tremaine klasszikus eleganciájától ihletve, Powell egy négy elbűvölő darabból álló statement kollekciót tervezett – az ékszerek mindegyike önmagában egy-egy divatnyilatkozat, antik stílusú levélmotívum díszíti őket, smaragdzöld és arany árnyalatú, baguette-metszésű kristályokkal vannak kirakva.

A Hamupipőke ékszer- és figurakollekció

A Swarovski egy romantikus divatékszer-kollekciót is alkotott, amely tiszteleg az egyik leghíresebb Disney hercegnő előtt. Ezt a nőies kapszula kollekciót a természetből vett motívumok, virágok és pillangók díszítik, finom kristály-árnyalatokban a Vintage Rose-tól az Amethystig. A sorozatba kristály pavé és akár halmozva is viselhető darabok tartoznak, amelyek mindennapi viseletre is tökéletesek.

A film ihlette divatkiegészítők mellett a Swarovski csillogó kristályból megalkotta Hamupipőke figuráját is, amely megtestesíti a vállalat jellegzetes kézműves tehetségét és a részletekre fordított figyelmét, valamint elkészítette Hamupipőke cipellőjét két változatban: egy gyűjtők számára készült, egyenként, 1-től 400-ig számozott, limitált kiadású és egy kisebb méretű cipellőt. Mindkettő teljesen fazettált és kecses ezüstpillangó díszíti őket.

 A Hamupipőke ihlette Atelier Swarovski és Swarovski kollekciók március 23-tól kaphatók kijelölt üzletekben.

A Swarovski a páratlan minőség, a szakértelem és a kreativitás ötvözetével olyan portfoliót teremtett, amely messze túlmutat a kristályművességen. Az 1895-ben Ausztriában alapított Swarovski cég minőségi kristálytermékeket, valamint valódi és mesterséges köveket tervez, gyárt és értékesít, de a profiljába tartozik bizonyos késztermékek, így ékszerek, kiegészítők és világítótestek előállítása is. Ezen túl, a Swarovski Kristallwelten kialakításával a cég a kristályok művészi interpretációjára szolgáló egyedülálló helyet teremtett. A Swarovski Entertainment bevált ipari partnerekkel és kivételes tehetségekkel forgat nemzetközi játékfilmeket, míg a Swarovski Foundation célja a kreativitás és a kultúra támogatása, a jólét előremozdítása és a természeti értékek megőrzése. A Swarovski Crystal Business, melyet immár a család ötödik generációja vezet, globális jelenlétet tudhat magáénak, ezt bizonyítja a mintegy 170 országban található több mint 2480 üzlet, amelyekben az alkalmazottak száma meghaladja a 24 ezret. 2013-ban a cég 2,33 milliárd eurós éves bevételre tett szert. A Swarovski Crystal Business és társcégei, a Swarovski Optik (optikai eszközök) és a Tyrolit (csiszolóanyagok), közösen alkotják a Swarovski Csoportot. 2013-ban a Csoport bevétele 3,02 milliárd euró volt, és több mint 30 000 embernek adott munkát.

További információ:

SWAROVSKI

Tovább a blogra »