A neked való állás egy kávé mellett vár
Idén ötödik alkalommal hirdeti meg a Starbucks a Jótékonyság hónapja kezdeményezést, melynek keretében minden áprilisban a baristák olyan ügyekért tesznek, mint a környezet védelme, parkok takarítása, adományok gyűjtése vagy épp a véradás. Ez alkalommal egy olyan előadássorozatnak adnak helyszínt a kávézók, ahol a Starbucks vezetői karrier tanácsokkal segítik a fiatalok elhelyezkedését a munkaerő piacon, hiszen a KSH adatai alapján a 25 év alattiak körében 19%-os a munkanélküliség aránya, emellett a kávémárka törzsközönségének jelentős részét is ez a korosztály adja. A találkozót április 28-án rendezi meg a kávézólánc négy helyszínen.
Hogyan keress munkát?
Lengyelország és Csehország mellett a budapesti kávézók is csatlakoztak a regionális eseménysorozathoz, melyen olyan vezetők tartanak majd előadást, akik a Starbucks kiválasztási folyamatait koordinálják, illetve a vezetők fejlesztését és továbbképzését végzik. A kávézók vezetői az előadásokon tanácsokat adnak a jó önéletrajz és a sikeres kísérőlevél megírásához, hasznos tippekkel szolgálnak az eredményes állásinterjúhoz is, illetve segítenek eligazodni az egyes álláslehetőségek között. A fiatalok felkészítése a munkaerőpiac kihívásaira mindennél fontosabb, hiszen, bár a munkanélküliség aránya Európában kismértékben, de csökkent, a statisztikai adatok alapján ez a szám a 25 év alattiak körében még mindig jelentős.
A Starbucks partnerei a tavalyi évben világszerte 520 000 órát töltöttek önkéntességgel, melynek felét a Föld hónapjában, áprilisban végezték. Ebből a magyar partnerek több mint 200 órában segítettek környezetvédelemmel, illetve jótékonysággal kapcsolatos programokban. Tavaly 60 000 barista 30 országból segítette a helyi közösségeket érintő problémák megoldását.
„A Starbucks nem csak kávéival inspirál, hanem arra is lehetőséget biztosít, hogy embereket és az őket érintő problémák megoldását közelebb hozza egymáshoz. Számunkra április mindig különleges, hiszen a Föld hónapja alatt még inkább arra figyelünk, hogyan segítsünk másokon. A mostani kezdeményezésünkkel azokat a fiatalokat szeretnénk támogatni, akik állást keresnek, akik segítségre szorulnak, akik pályájukat most szeretnék elkezdeni” – mondta Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája.
További információ:
Starbucks
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: