Idén először vehettem részt újságíróként a Rossmann drogéria lánc sajtótájékoztatóján, ahol a százalékok, statisztikák és növekvő árbevételek mellett elsőként ismerhettük meg az idén megújult online drogériával, ahonnan már több mint tízezer terméket vásárolhatunk, amely számos felhasználóbarát újítás rendelkezik.
Időpont: 2015. szeptember 11.
Helyszín: Larus Étterem és Rendezvényközpont.
A Rossmann értékesítési stratégiájában kiemelt szerepet kap az online értékesítés is. A vásárlói igények folyamatos monitorozása alapján júliusban megújult a drogéria webshopja a fiatalabb célcsoport elvárásait is figyelembe véve. A mai trendekhez alkalmazkodva egy olyan átgondolt platformot biztosít vásárlóinak a Rossmann, amely fokozza a felhasználói élményt, amellett, hogy egy könnyen kezelhető, sok releváns információt tartalmazó fiatalos, trendi felülettel találkozunk.
„A teljes drogéria választékot lefedve, országos kiszállítással dolgozunk; a magyar piacon egyedülálló szolgáltatást nyújtva. A házhozszállítás mellett már több mint 2700 átvételi ponton (MOL töltőállomások, PostaPont) átvehető a rendelés.”- tette hozzá Varga Anita Ágnes a Rossmann Magyarország Kft. marketing vezetője.
A www.rossmann.hu oldalon már több mint tízezer áru vásárolható meg. A Rossmann analitikái alapján a shopban elsősorban hölgyek vásárolnak, de egyre nő a szolgáltatást igénybe vevő férfiak száma is. Korcsoport tekintetében az oldalt elsősorban a 25-34 éves korosztály használja, de a növekvő internet penetráció hatására az idősebb korosztály aktivitása is erősödött az elmúlt időszakban.
Szeptember 14.-én indul egy televíziós reklámkampány, ismét Árpa Attilával a főszerepben. A fiatalabb korosztályt célozva, külön számukra készült egy vírusfilm is, amely kizárólag a világhálón lesz elérhető. A videók azt boncolgatják, mire vágyik egy család. Az egyik reklámból azt is megtudhatjuk, vajon Árpa Attila mire vágyik.
A továbbiakban nem szeretnélek nyers szakmai és gazdasági adatokkal nyüstölni Téged, de annyit én is megjegyeztem a sajtóreggelin, hogy a Rossmann márkaértéke az elmúlt időszakban évről évre erősödött, tavaly pedig a kutatás alapján a legerősebb márkaértéket érte el a drogériák között.
A kutatás szerint a drogéria-vásárlók legfontosabb elvárásai a következők voltak:
- mindig legyen készleten, amire szükségük van,
- vonzó és érdekes promóciók, akciók,
- a termékek megérjék az árukat.
A beszállítók szerint is a Rossmann a legjobb partner
Az Advantage Report® ötvözi a kvantitatív és kvalitatív módszereket, annak érdekében, hogy átfogó képet nyújtson, hogyan vélekednek partnerei az adott vállalatról és hol vannak lehetőségek az üzleti együttműködés erősítésére.
Az üzleti kapcsolatok erősségét a program öt kulcs együttműködési terület vizsgálatával méri.
- üzleti kapcsolatok
- munkatársak / szervezet
- kategória / üzletfejlesztés
- kereskedelmi megvalósítás
- logisztika / ellátási lánc
A Rossmann Magyarország Kft. a 2014–es évben nemcsak összességében, hanem minden egyes kategóriában az első helyezést érte el a felmérésben részt vevő beszállítók szerint. Az eredmény összhangban van a Rossmann több éve tartó töretlen fejlődésével és helyi piaci igényekre alapuló, állandóan megújuló, innovatív üzletfejlesztési politikájával.
Fesztivál Drogéria
A Kreativ.hu augusztusi online, olvasók körében készített közvélemény kutatása szerint a Rossmann márkamegjelenése volt a legjobb a Sziget Fesztiválon. A drogéria-lánc egy 25×25 m-es területen jelent meg, amelyen helyet kapott egy 100 m2-es medence, egy bár, egy zuhanyzó-részleg és egy teljesen felszerelt Rossmann drogéria is. A Sziget alatt naponta több ezer fesztiválozó látogatta meg a Rossmann szórakoztató paradicsomát, a medencében egyszerre százan bulizhattak, miközben Európa egyik legnagyobb habgépe percenként 250.000 liter habot fújt rájuk. Közel száz fős stáb dolgozott azon, hogy a Rossmann-szigeten nappal is önfeledten szórakozhassanak a vendégek, akik szerint ez volt az idei év egyik legszexibb márkamegjelenése a fesztiválon.
Társadalmi Felelősségvállalás
Idén a Rossmann nagyobb hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is. Négy szervezetet – a Semmelweis Egyetem I. sz. Gyermekgyógyászati Klinikát, a MRE Bethesda Gyermekkórházat, az Ágota Alapítványt és a Down Egyesületet – támogat összesen kétmillió forint értékben gyermekápolási és tisztítószerekkel, illetve szervezetenként ezer Jégkorszak plüssfigurát is ajándékoz, közel kilenc millió forint értékben.
December 6-án ismét megrendezik a Rossmann Mikulásfutás-t. Ebből az alkalomból a drogéria-lánc újra megszervezi a cipős-doboz akciót is.
Kentaur márkamagazin
A Rossmann ingyenes Kentaur elnevezésű vásárlói magazinjának őszi száma szintén szeptember 14-én jelenik meg, 160.500 példányban és még színesebb tartalommal szórakoztatja majd az olvasókat.
A magazin még több érdekes, fényképes interjút tartalmaz, továbbá iskolakezdési tippekkel, programajánlókkal és a gyermekneveléshez hasznos információkkal találkozhatnak az olvasók.
Azt már tudjuk mire vágynak a gyerek, mire a nők és persze a család, de vajon mire vágyik Árpa Attila?
További információért látogass el:
Rossmann Magyarország
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: